Saturday, April 14, 2018

הסטאק שלא נגמר - ארבעה כרטיסים מיוחדים


אחרי כל הפרוייקטים שעשיתי מהסטאק "צבעים של אביב" של אושרת קורן בפוסט הזה, נשארו לי קצת שאריות (באמת שלא הרבה). אבל מכיוון שהחלטתי שאני לא מבזבזת אפילו קצת מהסטאק הזה, התיישבתי והכנתי ארבעה כרטיסים אחרונים.

ניסתי למצוא כרטיסים עם פתיחות מיוחדות שעוד לא עשיתי בעבר.

קודם כל תמונה קבוצתית רק כי התלהבתי ממש..


כרטיס ראשון עם דף בסיס זהב מעלף (!!) מהחנות של רעותא. הכרטיס על פי ההדרכה הבסיסית לכרטיס מעטפה של אושרת עם שדרוגים (הסגירה היא מגנטית) מפוסט שראיתי בקבוצה של רעותה מבחורה בשם אורית ישראלי אלון. יצא מנצנץ ומהמם. עכשיו רק מהר שיזמינו אותנו לחתונה או ארוע שדורש צ'ק כי לכרטיס הזה יש מקום לצ'ק או כרטיס שי.


כדי לחתוך את הצורה המיוחדת של הפלאפ הסוגר השתמשתי בחותכני בורדר  של ספלביינדר (אמזון / בליטסי

כך נראה הכרטיס פתוח.
שימו לב לכיס החמוד בתחתית הכרטיס.


כרטיס שני על פי ההדרכה הבסיסית ללא מגנטים לסגירה ולכן הכנתי חבק לסגירה.



זוג כרטיסי Flip and Fold על פי ההדרכה מכאן: https://youtu.be/Ihr664-waOg





וזהו!  נגמרו לי כל הדפים והקישוטונים כמעט לגמרי. מחכה לסטאק הבא בעיצובה של אושרת.

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).