Saturday, April 21, 2018

שני כרטיסי ברכה לתאומים. דומים אבל שונים....

בפוסט הקודם פירסמתי מתנת לידה לחברה שילדה תאומים. בפוסט היום אני מראה את הכרטיס שצורף למתנה.

בשלב שהתחלתי להכין את הכרטיס עוד לא היה לי ברור בדיוק מה יבוא לי לעשות אז חתכתי הרבה בגדי גוף וציפורים אז בסוף החלטתי להכין שני כרטיסים. שיהיה כבר לפעם הבאה גם..

בסיס הכרטיסים הוא הכרטיסים שהכנתי עם השבלונות העצמיות עם נייר פויל ולמינציה (תיאור בפוסט הזה). בגדי הגוף הוחתמו ונחתכו ישירות על קארדסטוק תכלת ואת הציפורים צבעתי בקופיק.




במה השתמשתי:



Little Bundle
Lawn Fawn
Buy from:
[Amazon]
[Scrapbook.com]
[Simon Says Stamp

Little Bundle dies
Lawn Fawn
Buy from:
[Amazon]
[Scrapbook.com]
[Simon Says Stamp

Big Scripty Words
Lawn Fawn
Buy from:
[Amazon]
[Scrapbook.com]
[Simon Says Stamp]
 
Big Scripty Words Die
Lawn Fawn
Buy from:
[Amazon]
[Scrapbook.com]
[Simon Says Stamp]
 
Transfer Gel
Deco Foil
Buy from:
[Scrapbook.com]
[Blitsy]
[Amazon]
[Simon Says Stamp]
 
 Silver Star
Deco Foil
Buy from:
[Scrapbook.com]
[Blitsy]
[Amazon]
[Simon Says Stamp]

Painted Congrats Die
Simon Says Stamp
Buy from:
[Simon Says Stamp

דגלון מזל טוב
חותכן
טניה סול
Buy from:
[Tanya Sol]
[Touch of Art]  












No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).