Monday, April 23, 2018

כרטיס ספינר בייבלייד



הבת שלי כמעט בת 9 ולחבר מהכיתה יש יום הולדת. הוא חובב בייבלייד ידוע ולכן היא החליטה להכין לו כרטיס ספינר עם בייבלייד.

את התמונה של הבייבלייד הדפסנו מהאינטרנט וחתכנו עם פאנץ עגול. הכרטיס, הדפים והצבעים הם הכל עיצובה של הבת שלי.

וגם הידיים בסרטון הן שלה :-)

ליד האלמנט המסתובב החתמנו את המילה SPIN כדי לסמן שצריך לסובב את העיגול. בשקט בשקט אני אגלה לכן שמיקה מ"קסם שימושי" עובדת על גרסה עברית לחותמות הפעולה. אני מחכה בקוצר רוח....


והנה הסרטון של האלמנט המסתובב:


בתוך הכרטיס היא בחרה שתי חותמות מתאימות ליום הולדת. הוסיפה את השם שלה אחר כך וסיימה את הכרטיס.

בתהליך גילינו שאין לי חותמת מילונית של "מזל טוב". למען האמת בטח איבדתי אותה, כי לא הגיוני שיש לי המון אחרות אבל את הבסיסית של מזל טוב אין לי.


במה השתמשתי:



Interactive Labels
My Favorite Things
Buy from:
[Simon Says Stamp]

תודה

הבית של יעלBuy from:
[רעותא]

יום הולדת
הגדרה מילונית
קסם שימושי
Buy from:
[קסם שימושי]
[רעותא]

Versafine Onyx
Black Ink

Buy From:
[Blitsy]
[Amazon]
[Simon Says Stamp]  


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).