Thursday, June 21, 2018

כרטיס נפתח עם מקום לכרטיס מתנה


מיכל מהבלוג המצויין ניירות עם ערך פירסמה הדרכה קלילה לכרטיס נפתח, מה שסגר לי את הפינה עם כרטיסי התודה של סוף שנה. ההדרכה מצויינת לשימוש בכל השאריות שיש וגם בסטאקים בגודל 4.5*6.5 שתמיד קשה למצוא איך להשתמש בדפים שלהם.

הכנתי 7 כרטיסים. בהדרכה המקורית יש מקום לגיפט קארד, אבל אני גיליתי שקשה לכתוב על החלק עם המגנט אז הפכתי את הצד השני גם לחלק ואת הכרטיס פשוט הדבקתי עם דבק דו צדדי על הצד עם המגנט (לרוחב, כדי שהכרטיס לא יהיה על המגנט, לא הייתי בטוחה שהמגנט לא יהרוס אותו).
















אהבתי מאוד!!

1 comment:

  1. איזה מגוון צבעוני ויפה!! אלופת המתנות.. לכתיבת הברכה אני מצאתי פתרון- פשוט כתבתי בשורה של המגנט רק את השם..
    תודה רבה על הפרגון! 💕

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).