Friday, June 29, 2018

כרטיסי שנה טובה - דבורים


אני עושה קצת הפסקה עם פרסום הדברים שהכנתי לבר המצווה של הבן שלי. המסיבה ביום חמישי ואפרסם אחריה. בינתיים אראה דברים אחרים שהכנתי בשבוע האחרון.

שתי בנות יקרות אוספות כרטיסי שנה טובה באחת מקבוצות היצירה בהן אני משתתפת ולכן השנה התחלתי מוקדם עם כרטיסי שנה טובה.

הסנונית הראשונה הוא מקבץ עם חותמות הדבורים של Honeybee stamps והשנה שידרגתי את עצמי עם מדבקות שנה טובה מהממות. השימוש בהן כל כך קל ובמיוחד על דפים לא חלקים או מבריקים שחותמות לא תמיד יוצאות מושלמות הם מתאימים. שווה.





במה השתמשתי:


Build A Bee
Buy from:
 
Busy Bees Die
Buy from:
 
 
Busy Bees
Buy from:
 
Build A Bee Die
Buy from:
 
Hexagon Solid Stack (11 pieces)
Buy from:
 
Hexagon Stitched Stack (11 pieces)
Buy from:
 
Hexagon Stitched die (7 pieces)
Buy from:
 
Hexagon Solid die (7 pieces)
Buy from:
 
מדבקות שנה טובה
Buy from:
 
מדבקות שנה טובה
Buy from:
מדבקות חג שמח
Buy from:
 
Darice Honeycomb
Embossing folder
Buy from:




No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).