Tuesday, June 5, 2018

עוד פולדרים....

לא באמת חשבתם שסיימתי עם הפולדרים נכון? יש עוד כמה. 

היום שני פולדרים בעיצוב עם דפים שמחים ועליזים בעיצוב מקסים שמתאים לקיץ. את הדפים קניתי במסטיקים.

בכל פולדר אני קצת משתדרגת. הפעם לקחתי גומי לבן, וצבעתי אותו בצבע צהוב בעזרת טוש קופיק והנה קיבלתי גומי תואם לפרוייקט שלי. 

את הגדילים קיבלתי במתנה מענת שקניתי את הצ'יפבורדים והדפים אצלה - הם כל כך משדרגים את הפולדרים. הוספתי גם לפולדרים הקודמים.



כדי שלא ישעמם לי שיחקתי קצת עם העיצוב של המעטפה. הראשונה נראית כך:


ומבפנים: 


והשניה מבפנים נראית כך:


לסיום, תמונה של כל הפולדרים שעוד יש לי בבית, כי הם עושים לי שמח בלב....



No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).