Wednesday, July 11, 2018

חג שמח - פרחים

חוזרים לכרטיסי ראש השנה, מכיוון שהשנה התבקשתי להשתתף ב- 3 פרוייקטים שונים של כרטיסים למטרות טובות (קשישים, ילדים בבית חולים לילדים, ניצולי שואה) אני מכינה הרבה כרטיסים, כי אני רוצה לשלוח לפחות 10 לכל אחד.

סט החותמות עם הפרחים של HoneyBee Stamps חמוד חמוד! ויצא כרטיס אביבי ממש.


את הכנפיים של הדבורים ציפיתי ב Crystal Glaze לאפקט השקוף ועל הפרחים אחרי הצביעה עברתי עם Wink of Stella שקוף לאפקט הנצנצים. יצא מגניב.


במה השתמשתי:



Busy Bees
Buy from:
Busy Bees Die
Buy from:
Zig Wink Of Stella Clear
Buy from:
Nuvo Crystal Glaze
Buy from:
[Simon says stamp



No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).