Saturday, July 28, 2018

שלטים לאירוע קיבוץ

הקיבוץ שלי צעיר בן 80 וחגגנו את המאורע בארוע ענק, מרגש ומושקע. סילואט שלי תרמה לארוע את הכנת השלטים להכוונת התנועה והחניה. 


יצא כל כך יפה ומרשים שבצהרים של יום הארוע מארגני הארוע התקשרו אלי ושאלו אם אפשר להכין מדבקה של הלוגו של החגיגות גם לפודיום של הנואמים. המדבקה הוכנה משני חלקים וכמובן שהרסתי כל כך הרבה ויניל עד שזה יצא כמו שצריך, שהחתיכה האחרונה שחתכתי היתה גם האחרונה שהיתה לי, כך שמזל שלא פישלתי איתה :-)  אבל יצא ליגה.


בערב, לראות את המדבקה שלי על הפודיום היה ממש נחמד....




2 comments:

  1. איזה יופי של חגיגה.. והתרומה שלך מוסיפה כל כך ליופי!!

    ReplyDelete
  2. עבודה יפה !!!! כל הכבוד!!!! אנחנו גאים בך

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).