Saturday, July 7, 2018

חגיגות בר המצווה של יובל - הצד העיצובי...

בשעה טובה,  ביום חמישי חגגנו לבן שלי את חגיגת בר המצווה האחרונה (לבינתיים, יש עוד את האחת הקיבוצית, אבל לזה יש עוד זמן). היו לו שתי חגיגות, אחת עם החברים ואחת עם המשפחה.

הכנתי מספר פרוייקטים כיפיים מאוד ששימשו אותי בשני הארועים.

ראשית, הכנתי מסגרת לתמונות. את הכיתוב והאייקונים היה מאוד קל להכין עם הסילואט. הלקח היחיד שלי הוא לא (!!!!) להכין מסגרת מקרטון ביצוע. בחנות יצירה לידי לא היתה קאפה בגדול הנכון, אז התעצלתי ללכת לחפש ולקחתי במקום קרטון ביצוע.
שילמתי על זה בגדול, הקרטון ביצוע לא מספיק חזק, אז הייתי צריכה להכין חיזוקים מאחור ממקלות, דבק רגיל לא נדבק לקרטון ביצוע טוב, אז הייתי צריכה להשתמש בדבק מיוחד ואחר כך עוד לחזק את זה עם דבק חם. 
וגם הויניל, לא נדבק טוב על הקרטון, לקח לי הרבה זמן להוריד את העיצוב של הויניל מנייר הטרנספר. 
בקיצור - בפעם הבאה - קאפה!


במסיבה של החברים, מיקמנו את המסגרת על שולחן לבד עם אביזרי צילום.


עשיתי ליובל גם ספר ברכות (רעיון שלקחתי מיעל יוציס הגאונה!). את הספר עצמו לא כרכתי לפני המסיבה, כך שהדפים היו נפרדים ומספר אנשים יכלו לכתוב במקביל. זה עבד מצויין! 
הדפים הם דפי 300 ג' שקניתי במסטיקים והם עבים ונעימים לעבודה.
את השלט ליד הכנתי מקאפה שצבעתי עם צבע ספריי. הצבע נתפס על הקאפה בצורה מדהימה, וזה ממש נראה קנוי. את הטקסט חתכתי מויניל בסילואט, והוא נדבק על הקאפה בצורה מופלאה. ממש חוויה מתקנת לעבודה עם הקרטון ביצוע.


במסיבה של המשפחה, כך מיקמנו את כל אביזרי הברכות והצילום.


אמנם עדיין לא כרכתי את ספר הברכות, אבל כבר הכנתי את הכריכה. עם דף מהמם (!) שקניתי במסטיקים שכל כך מצא חן בעיני.


הכריכה הפנימית היא עם דף מסטאק ישן נושן של קרן דניס שחיכיתי בקמצנות רבה למועד המתאים להשתמש בו. 


ולסיום, הכנתי שרשרת דגלונים (שוב, רעיון שגנבתי מיעל יוציס) עם תמונות, אחד לכל שנה. את הדגלונים חתכתי עם הסילואט, וגם את המספר לכל דגלון.


תלינו את הדגלונים על חוט במרפסת עם אטבים מגניבים עם איש עם שפם שחמי מצא עבורי במקס סטוק - הם כאלה חמודים.


ולשם סגירת מעגל, אני מראה את המיקום הסופי של פרוייקט בר המצווה הקודם שהראיתי, של המדבקות לקופסת השוקולד. על כל שולחן היתה קופסה אחת (או שתיים).


זהו. עכשיו שפרסמתי את הפוסט הזה, אני באמת מרגישה שתם ונשלם פרוייקט בר המצווה :-)


3 comments:

  1. מקסים!!! הכל יפיפיה.
    שיהיה המון מזל טוב ורק בשמחות.

    ReplyDelete
  2. אפרתי.. הכל כל כך יפה ומושקע! שתמיד יהיו שמחות כאלו - והמון מזל טוב!!

    ReplyDelete
  3. הכל נראה מהמם שמח וצבעוני. ואני חושבת שהרעיון לכרוך אחרי פשוט גאוני. המון מזל טוב.

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).