Wednesday, August 29, 2018

פולדרים צבעוניים במיוחד


מאחורי הפרוייקט של היום יש סיפור. בחודש יוני, כשהכנתי את הפולדרים לשתי התאומות המתוקות, הסתמן משבר(ון) - הבת שלי והאחות הגדולה של התאומות (שהיא חברה של הבת שלי) התמרמרו שגם הן לא קיבלו פולדרים וזה לא פייר. אבל הן רצו עם אותם צבעים. והמלאי של הסטאק הקודם כבר נגמר לי, גם את הפולדרים הקודמים כבר הכנתי עם השאריות של השאריות, אז לקח קצת זמן, אבל מצאתי את אותו הסטאק אצל רעותא בחנות, קניתי ומיד (בסטנדרטים של עצמי כן...) הכנתי להן גם פולדר.

אצל רעותא הסטאק הזה אזל, אבל אם חשקה נפשכן בו, וכדאי לכן, כי הוא באמת משהו משהו (כמו כל הסטאקים של דודלבאג) תוכלו לרכוש אותו במחיר סבבה ב- scrapbook.com

והרי התמונות:


את האותיות חתכתי פעמיים, פעם בזהב ופעם בשחור ומיקמתי אותן טיפה באופסט, כך שיראה כאילו יש להן צל. תבנית החיתוך היא של טניה סול.




כל מי שאי פעם רכשה סטאקים של דפים, יודעת שתמיד הם מוסיפים גם דף אחד עם גלויות חמודות, שתמיד אין לי מה לעשות איתן ולכן הפעם החלטתי שאני מכינה מהגלויות כרטיס ברכה שהוא כמו אלבומון קטנטון. בתמונות הבאות רואים אותו מציץ מהמעטפה.



מצד אחד משפטי השראה.




ומצד שני הברכה שבה השתמשתי בכל החיתוכים הקטנים שמגיעים עם הקיט (וגם חלק נשארו לי מהקיט הקודם שהיה לי).



הבנות אהבו! וזה מה שחשוב.



1 comment:

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).