Thursday, September 27, 2018

כרטיסי לק מנצנצים

מהשניה שראיתי את סט החותמות הזה ידעתי שאני חייבת אותו.... 

בכרטיס הראשון צבעתי את פנים הלק בצבע קופיק וציפיתי בדבק נצנצים דק.


בכרטיס השני את פנים הלק גזרתי מדפי נצנצים מהממים שאני אוהבת מאוד כי הנצנצים לא יורדים על הידיים בכלל ונגזרים בקלות.

את הפקקים ותחתית הבקבוקים צבעתי בקופיקים בגווני אפור.



במה השתמשתי:


Shine On stamps
Buy from:
[HoneyBee]
[Simon Says Stamp]

Shine On dies
Buy from:
[HoneyBee]
[Simon Says Stamp]

Nuvo Glitter Drops
White Blizzard
Buy from:
[Blitsy]

Glitter Cardstock
Buy from:
[Simon Says Stamp]






1 comment:

  1. זה כל כך יפה!! הצביעה נראית אמיתית לגמרי..

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).