Wednesday, September 12, 2018

סט כרטיסים מתנה

יחד עם קיט לוח השנה (מהפוסט הקודם) קיבלתי גם 12 גלויות מאויירות. 6 עם ברכות ו- 6 רק עם ציורים. מאחר שקניתי 4 ערכות היו לי המון גלויות והאמת שידעתי שאני לא אשתמש בהן לעולם... ומצד שני, לא רציתי לשים אותן במגירה ולמצוא אותן בעוד 3 שנים....

למזלי, בדיוק נתקלתי בפוסט הזה של אלה דרור והחלטתי שאני לא מחכה ומכינה מיד 4 קופסאות של סטים של כרטיסים ברכה.

כל גלויה קיבלה כרטיס לבסיס והכנתי 4 קופסאות מגניבות להכיל את הכרטיסים והמעטפות. הוספתי דף עם מדבקות מסוגים שונים על מנת שיוכלו להשתמש בהן על הכרטיסים ללא הכיתוב לפי הצורך.

בכל קופסה 12 כרטיסי ברכה, 12 מעטפות ודף מדבקות.

ארבעת הסטים כבר ניתנו כמתנות ראש השנה ואני מרוצה (ונשארתי בלי דבק.... זה היה פרוייקט מטורף מבחינת כמויות הדבק שהשתמשתי בו).




No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).