Saturday, March 23, 2019

קופסאות קופסאות

משלוחי מנות זאת סיבה מצויינת לייצר קופסאות לבד שיתאימו בדיוק לגודל המשלוח הרצוי.

ההדרכה לקופסאות התה של יעל התאימה לי בדיוק למשלוח שמח של שוקולד M&M.



בגלל שלא רציתי לשים את השוקולד ישירות על הניר, הכנתי קופסה פנימית משקף. הגודל של הקופסה השקופה הוא שתי שמניות אינץ פחות מהקופסה החיצונית.


גם ארנבוני קינדר קיבלו קופסה חמודה, את המידות של הקופסה הזאת חישבתי על פי הגודל של הארנבונים. זה נחמד שברגע שיודעים להכין קופסה, לשנות את המידות לפי הצורך זה ממש פשוט.


המורה של מאיה והסייעת בכיתה שלה קיבלו (בשם כל הכיתה) שני משלוחי מנות. פה הייתי צריכה קופסה קצת יותר גדולה, אז הכנתי קופסה עם בסיס של 6 אינץ, שזה גודל מושלם כי מדף אחד של 12*12 יוצאת בדיוק קופסה אחת בגודל מכובד.


גם פה בכל הפרוייקטים השתמשתי בסטאק דפים הסגול מהפוסטים הקודמים. 

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).