Friday, March 22, 2019

קופסה מתפוצצת של קינדר ו- M&M


רות אופק מהאתר "שמח במטבח" פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה מתנה שהיא קיבלה מקינדר, קופסה מתפוצצת שבכל שכבה יש שוקולד קינדר. הראתי לבת שלי, ומיד קיבלתי בקשה להכין לה אחד כזה.

ואיזה חג יותר מתאים להכין פצצת קלוריות כזאת לילדים - אם לא חג פורים??





חדי העין יבחינו שמדובר על אותו סטאק דפים מהפוסט הקודם. מכיון שהסטאק הזה כבר די ישן, החלטתי שאת כל פרוייקטי פורים (שאותם תראו בפוסטים הבאים) אני מכינה עם סטאק הדפים הזה. יצא לי המון פרוייקטים ועדיין יש לי עוד דפים - זה הסטאק שלא נגמר :-)

כמה תובנות לטובת אלו שרוצות גם להכין משהו כזה.
1. בין כל שכבה צריך לפחות חצי אינץ - אחרת השוקולדים מנפחים מדי ואי אפשר לסגור את הקופסה
2. הקופסה שלי הגדולה היא 4 אינץ - בדרך כלל אני מכינה חצי אינץ לטובת הסוגר של המכסה - פה זה לא היה מספיק, הייתי צריכה לעשות אינץ וחצי - בגלל הנפח של השוקולדים היה צריך משהו שיתפוס את הדפנות היטב.
3. גם המכסה עצמו צריך להיות גדול בחצי אינץ מהגודל של הקופסה שהוא סוגר - החישוב הרגיל של גדול הקופסה + שמיני - לא מספיק.

חג פורים שמח לכולם!!

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).