Saturday, March 9, 2019

כרטיסי חגיגה וסרטון הדרכה לטכניקת מיסוך ליצירת כרטיס שכבה אחת במראה שכבות


סט חותמות חדש ויום הולדת לילד חמוד בן 7 הושיבו אותי ליצור כרטיס מדליק עם המון (!) מסקינג. יצא צבעוני וחמוד.

האותיות והמספר נחתכו בסילואט.

הצביעה נעשתה עם טושים ZIG על נייר מיוחד לצבעי מים, ההבדל בין לצבוע על דף כזה לבין לצבוע על דפים רגילים הוא משמעותי ביותר. אהבתי.


כבר הייתי בשוונג ורציתי לנסות את החותמת של הניירות עטיפה מהסט אז הכנתי גם כרטיס אחד בלי כיתוב שיחכה למאורע המתאים.


אחרי שפירסמתי את הכרטיסים באחת הקבוצות שאני חברה בהן בפייסבוק קיבלתי כמה שאלות על הטכניקה שבה השתמשתי ליצור את מראה השכבות של הבלונים. הטכניקה נקראית MASKING והכנתי סרטון קצר שמסביר אותה



במה השתמשתי:




No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).