Tuesday, June 7, 2022

מיכל בת 70 - אלבום

 חמתי האהובה חגגה 70 והמשפחה הכינה לה אלבום ברכות. כל המשפחה והחברים הקרובים והרחוקים שלחו ברכה כתובה, אספנו תמונות והכנתי אלבום.

הסטאק הוא פריחת האביב של אושרת קורן דפי הבסיס הם דף לבן במשקל 250 ג' וכל התמונות והאלמנטים קיבלו מאטינג של דפי זהב חלקים


את התמונות צירפתי בין כל הברכות עם עיצובים שונים.



את המדבקות של תה וסודה צירפתי בכל מקום אפשרי, הם כל כך כיפיות וכל כך משדרגות כל עמוד.


תראו פה, בכל פלאפ שמתי מדבקה אחרת ופתרתי את הבעיה מה לעשות בחלק העליון. כי תמונה נוספת לא יכלתי להוסיף (בגלל בעיות עובי של האלבום.... תקראו בהמשך....)


ככה נראו עמודי הברכות, מצאתי בקרביץ דפים בצבעי פסטל, והסגול והתכלת התאימו בדיוק לסטאק.




ועכשיו לחלק הבעייתי.....
דפי התמונות שלי היו עם יותר מדי אלמנטים ואז האלבום שלי היה שמן מדי, תראו איך מהצד הוא קופץ ואי אפשר לסגור אותו וגם הדפדוף לא עובד טוב. בתמונה למטה השתמשתי בספירלה בעובי 1.25 אינץ.


אחת הבעיות היתה שמכיוון שהיו לי הרבה תמונות הכנתי הרבה אלבומי פלאפים כאלה


בתמונה הצדדית אפשר לראות איך הם שמנמנים וחמודים, שזה נהדר באופן כללי, אבל שיש כמה כאלה באלבום יצר לי בעיה קשה.


בסוף, למרות הצער הרב שבדבר, תלשתי את כולם (חוץ מהאחד בעמוד האחרון של האלבום) והפכתי את כולם לדפים עם תמונה שטוחה מודבקת. חלק מהעמודים הצלחתי לתלוש יחסית בסדר ולהציל וחלק הייתי צריכה להכין מחדש.


למעלה דוגמא ללפני (היו שני אלבומי פלאפים משני הצדדים) ולמטה איך בסוף הכפולה יצאא אחרי שהשטחתי את התמונות


ולסיום - בסוף, אחרי שתיקנתי את האלבום והשתמשתי בספירלה של 1.5 אינץ האלבום יצא מושלם, קל לדפדוף ובלי בטן :-)










No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).