Tuesday, January 16, 2024

פולדרים A4 עם שדרה מקרפטקס

פולדרים שהכנתי לחברות שהתחילו לימודים בקורסים שונים.

הסטאק המהמם הוא Beautiful / טניה סול. וההדרכה היא פולדר A4 עם שדרה קרפטקס של יעל יוציס

קרפטקס אפשר להשיג בחנות מימס, ובאמזון

קודם כל תמונה קבוצתית:


פולדר ראשון:


את המדבקות "Believe in your own Magic" הכנתי לבד על דף מדבקה וחיתוך עם הסילואט. וזאת הזמנות להגיד *שוב* כמה אני מרוצה מהמדפסת החדשה שלי EPSON ECO TANK L8050 - מדפיסה מעולה ועל כל מה שאני רוצה. כזה כיף!

ממש אוהבת את ההמשכיות מהחלק הקדמי לחלק האחורי.




פולדר 2:





פולדר 3:





קולאז' של כל פולדר בנפרד:





 

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).