Monday, January 15, 2024

פינת המוצר המגניב - אביזרים לסילואט

זה פוסט לכל מי שיש לה סילואט. קיבלתי מתנה מחברה שהגיעה מארה"ב שני ג'אדג'טים שאני מאוד אוהבת. מדובר כמובן על תוספות שלא חייבים - אבל משדרגות מאוד.

אחד זה חתיכה קטנה מפלסטיק שמתיישבת בצד שמאל על החור ליד הגלגלת ונותנת מיקום למשטח החיתוך, כך שכל פעם מכניסים את המשטח בדיוק באותו מקום. והשני הוא פשוט שני פסים מפלסטיק שמתלבשים על המכונה ונותנים תמיכה למשטח החיתוך, כך שהוא לא מתקפל בזמן החיתוך (כי המכונה שלי יושבת על מדף והמשטח באוויר רוב הזמן).

תקריב למעמד הנייר.


ותקריב לסמן הצדדי

 לינקים:

Extension Tray Compatible with Silhouette Cameo 4

Sheet Guide Compatible with Silhouette Cameo 3+4

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).