Tuesday, January 23, 2024

סט משרדי

 כן, עוד סטים משרדיים... אבל הפעם עם טוויסט שונה (בשביל שלא ישעמם לכם לראות אותו דבר כל פעם...)

הפעם הקופסה של העטים היא ריבועית והכנתי אותה עם שאריות של צ'יפבורד. אז אמנם זה לוקח יותר זמן להכין קופסה ריבועית אבל מצד שני יש ארבע פאות אז יש יותר מקום לעיצובים שונים...

הסטאק הוא עדיין Beautiful / טניה סול, השנה אני מנסה לסיים סטאקים יחסית מהר אחרי שהתחלתי אותם כדי שלא יווצר מצב שאני עובדת עם סטאקים 5 שנים אחרי שרכשתי אותם. לא יודעת למה, אבל זה תמיד מבאס אותי שזה קורה, למרות שאני ממש אוהבת אותם עדיין... כן, כזאת אני - לא החלטית....


עוד זווית של הקופסה


ופה תמונה של הקופסה פתוחה כדי שתהיה זוית טובה לראות איזה חמודות הפאות של הקופסה עם השילוב של כל הדפים. ואני אגלה לכם סוד - זה לא שהדבקתי חתיכות קטנות של כל דף, זה חיתוך מדף הכריכה של הסטאק ששם יש דוגמאות של הכל בסטריפ אחד. זה הכי שימוש בכל חתיכה של הסטאק....

ושתי תמונות של הסט השני




No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).