Friday, April 29, 2011

כרטיס חדש לכל מטרה

בוקר טוב לכולם.

בשעה טובה, נחה עלי המוזה ויצרתי כרטיס שאני ממש אוהבת. ההשראה באה מכרטיס שראיתי ממזמן באחד הבלוגים עם ארבע תמונות קטנות.

הדפים הם מהסט של KaiserCraft  - Hey Birdie Collection. הסרטים מהאוסף הפרטי של השאריות שלי והמדבקות מהפיראט האדום.

כדי ללמוד איך לעשות את הסרט הקשור בחזית, הלכתי לYouTube. אני מתה על זה שאפשר למצוא היום כל דבר ברשת. (בדרך גם הצלחתי להרוס את אחד המקשים של המקלדת שלי בלפטופ וללמוד מיוטיוב איך לתקן אותה - אבל זה כבר סיפור אחר...)


גם קישטתי את פנים הכרטיס ואת המעטפה בפרפרים קטנים מאותם דפים שהשתמשתי בהם בחזית הכרטיס.



ביי, אפרת.

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).