Saturday, January 7, 2012

What was I thinking....

Seriously, what was I thinking when in our last PTA school meeting I happily volunteered to create Happy Birthday cards to ALL of the school teachers...I blame the late hour...

Turns out that making 45 happy birthday greetings is time consuming (VERY). And takes a lot of adhesive as well...

I am really happy with how the cards turned out, but next year, we are buying something from a factory, or at least I'm doing something with one layer and one stamp :-)

עכשיו ברצינות, מה חשבתי?? לא ברור לי מה חשבתי בישיבת ועד ההורים האחרונה, שבשמחה התנדבתי להכין ברכות יום הולדת לכל המורים בבית הספר של הבנים שלי - אני מאשימה את השעה המאוחרת שבה אנחנו מקיימים את הישיבות האלה.

מסתבר שהכנת 45 ברכות גוזלת הרבה זמן... וגם הרבה דבק...

אני מאוד מרוצה מאיך שהברכות יצאו, אבל שנה הבאה אנחנו קונים ברכות מוכנות, או לפחות אני בוחרת עיצוב יותר פשוט, שכבה אחת וחותמת אחת וזהו!


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).