Tuesday, December 10, 2013

My kids wall decoration project

היום פרוייקט שאני מכינה וחושבת עליו כבר הרבה זמן וסוף סוף היה לי זמן לשבת ולסיים אותו.

הרעיון הוא שכל המסגרות יהיו תלויות אחת ליד השניה בחדר של כל ילד.




בכל מסגרת (מאיקאה) הכנסתי את הנעליים הראשונות שלהם עם תמונה שלהם לובשים אותן. כל כך נהניתי להכין את זה. הבן הבכור שלי הוא כבר בן 10 כך שמדובר על משהו שקרה לפני הרבה שנים והיה כיף להזכר איזה קטנים וחמודים הם היו (עדיין חמודים אבל כבר לא קטנים...).





את המסגרות של הכפתורים מאוד נהניתי להכין. השתמשתי בסילואט כדי לחתוך את האותיות וגם כדי לשרטט את הקווים מסביב. השתמשתי בעט כסף והתוצאה מבריקה ומנצנצת.


3 comments:

  1. אפרת! הפרוייקט שלך עד כה יפה ומיוחד שאין לי מילים! מאוד אהבתי )מלבד הרעיון כמובן( את הכפתורים ואיך הם נראים בתוך האותיות. דבר כזה יישאר עם הילדים לתמיד ויחמם להם את הלב כל פעם שיסתכלו על המסגרות, בכל גיל ובכל מצב. מדהים!

    ReplyDelete
  2. מקסים מקסים מקסים!!
    הרעיונות והביצוע מהממים, ובכלל הבלוג שלך הוא מקור השראה בלתי נדלה :)

    ReplyDelete
  3. !משגע
    איזו מזכרת מיוחדת שתלווה אותם כל החיים
    !!!והביצוע מהמם

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).