Monday, September 14, 2015

Craft for Rosh Hashana - יצירה בראש השנה

איך אפשר ארוחת חג בלי כמה דברים מעשה ידי לקישוט השולחן? בטח שאי אפשר. אז אמנם לא היה לי הרבה זמן אבל הצלחתי לעשות כמה דברים נחמדים.

How can you have a holiday dinner without a little craft for the table decorations? of course you can't. I didn't have a lot of time, but I was able to make a few things.

לכל סועד הכנסתי קופסה קטנה ובתוכה שתי סוכריות דבש. כל על קופסה הדבקתי ברכה שנה טובה אחרת ממדבקות של אותיות (של Touch of Art)  לשמחתי בעזרת הסילואט הצלחתי להכין 22 קופסאות בערב אחד.

Each guest received a little box with two honey flavored candy. Each box has a different greeting. I was able to make 22 boxes in one evening with the help of my beloved Silhouette.

כך נראו כל הקופסאות ביחד.

This is how all of them looked together.



וכך הן נראו בצלחות על שולחן החג.

And this is how they looked on the plate waiting for each guest.



לאחר מכן, הכנתי כמה חיתוכים של דבורים (כמובן גם בעזרת הסילואט) והשתמשתי בהם לקישוט זרי הפרחים על השולחן ולקישוט עוגת הכוורת שהכנתי (מתכון אליפות של רות אופק מהבלוג המאוד מוצלח: "שמח במטבח")

Then I made a few bee cut outs (of course with the Silhouette) and I use them to decorate the flowers and the bee cake I made (Recipe from this blog - שמח במטבח)




ובסוף, נותר לי עוד כרטיס אחד שהכנתי לראש השנה שלא הצגתי בבלוג והנה הוא. גם הוא נחתך בסילואט בעזרת קובץ מהאתר Birds Cards.

And lastly, I have one more shana tova card I made that I didn't show on my blog, it was cut with the Silhouette, using a file from the Birds Cards blog.



שתהיה לכולם שנה נפלאה, מבורכת, מלאה באהבה ובשמחה, בריאות ויצירה!

I wish you all a happy new year, blessed and full with love and happiness, health and craft!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. רעיון מתוק וביצוע נהדר, שנה טובה ומתוקה

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).