Tuesday, November 3, 2015

Happy birthday - you are 70

 ואני ממשיכה עם כרטיסי יום הולדת לחוגגים צעירים בני 70 וגם הפעם כרטיס שמשתמש בדפים מדליקים שקניתי מזמן. מסטאק Wonderful day של Pancy Pants (לא קישרתי במוצרים למטה, כי אין להשיג אותו יותר בשום חנות שאני מכירה).

Another 70th birthday card, for this card I used the Wonderful Day/Fancy Pants paper stack. 

הכרטיס כולל המון שכבות ולכל שכבה גם הכנתי מאטינג כדי להבליט אותה.

This card has lots of layers and I matted each layer.


This card is participating in the "Everything goes" challenge by Simon Says Stamp and in the Share Handmade Kindness campaign by Jennifer Mcguire

1 comment:

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).