Friday, January 29, 2016

Cards for kids


היום אני מראה את סט הכרטיסונים השני שהכנתי לילדים, האמת שאלה יצאו כל כך חמודים, שאני חושבת שהם ילכו לילדים הפרטיים שלי, כרטיסי ברכה בתיק האוכל לבית הספר...

Today I am showing the second set of small cards I made for the kids. They came out so cute I think I'll keep them for my own kids and use them as "pick me up" lunch box cards.

השתמשתי בסט חותמות חמוד להפליא  In Print / Clearly Bessotted שהרעיון בו הוא להחתים חותמת שנראית כמו חותמת של אצבע ואז עם איורים אפשר ליצור חיות שונות. על העיניים הדבקתי עיניים זזות בצבעים שונים.

I used a really cute stamp set In Print / Clearly Bessotted. The main stamp is a finger print and then there are different doodles you stamp to make different animals. I used googly eyes in different colors to make the cards extra special.



סוף שבוע מקסים לכולם!

Have a great weekend.

2 comments:

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).