Sunday, May 22, 2016

Cute baby elephant card


כמה חמודים הפילים האלה, אני לא עומדת בכמה מתוקה החותמת הזאת. הכרטיס הזה הוא העתקה בוטה של כרטיס שראיתי בפינטרסט (אצרף קישור שאמצא) אבל הייתי צריכה שני כרטיסי תינוק מהירים וזה היה הכי קל.

הוספתי כיתוב עם סט חיתוך של אותיות חדש שרכשתי לי שמתאים בול בגודלו לכרטיסים. והוספתי שני בקבוקים מתוקים לקישוט.

צביעה עם קופיקים. קל ופשוט.




וגם הייתי צריכה מעכשיו לעכשיו משהו זריז לשים על פסק זמן לשמח למישהו את היום (הבן שלי...) אז הוספתי את הפילים המתוקים האלה שמחזיקים שלט מזל טוב.




7 comments:

  1. איך בנשימה אחת - צביעה עם קופיקס ופשוט מאוד, איך? הכרטיס מקסים ומתוק!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. פשוט מאוד - לא דואגת על אור וצל יותר מדי. זה לא נראה סופר מקצועי, אבל זה עושה את העבודה לכרטיסים זריזים.

      Delete
  2. מקסים כל כך. שאלה על האותיות. האם תבנית החיתוך מוציאה את כל האותיות יחד? האם את שומרת אותן בופסא? האם אין כאן בזבוז גדול של אותיות. אשמח לתובנות שלך....תודה יקירה

    ReplyDelete
    Replies
    1. לא נותן לי להגיב בשמי - אני ג'ודי אלקלעי:)

      Delete
    2. צילמתי לך סרטון:
      http://2-left-hands.blogspot.co.il/2016/05/blog-post.html

      Delete
  3. היי ג'ודי - אני חותכת את האותיות וחותכת מהניר רק את האותיות שאני צריכה. צילמתי לך סרטון זריז עם הדגמה ואתן קישורים להכל. מקווה שההעלאה תלך מהר.

    ReplyDelete
  4. מהמם ומתוק!!! הפילים משגעי

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).