Sunday, September 25, 2016

שקיות מתנה מניירות עטיפה


בארה"ב מאוד מקובל לתת מתנות בשקיות מעוצבות, הן עולות דולר או שניים (ליקרות ממש) וכמעט שלא תראו מישהי נותנת מתנה בשקית רגילה מהחנות.

בארץ, השקיות המעוצבות עולות הון, כבר ראיתי שקיות שעולות 25 ש"ח, זה ממש מוגזם...

אז שראיתי את ההדרכה הזאת: https://www.youtube.com/watch?v=hWXa9ZO2U4g ממש התלהבתי והחלטתי לנסות.

השתמשתי בדפי העטיפה של נתנאלה שהם בגודל 70*50 ס"מ. בזמנו היה לה מבצע של 40 גליונות ב- 40 ש"ח (ממש שווה!), ומכיוון שאצל הילדים שלי בבית הספר יש חוקים ברורים לגבי איזה צבע כל מחברת צריכה להיות, אני לא יכולה להשתמש בדפים האלה למטרות עטיפת מחברות וספרים, אז יש לי מלאי גדול.

השקית הראשונה שהכנתי מכל הגליון יצאה מאוד גדולה, אז עשיתי עוד כמה נסיונות ובסוף יצא שכל דף עטיפה מחולק לחצי מוציא שקית מתנה בגודל מושלם. הדפים יחסית דקים אז אם אתם מתכננים לשים משהו כבד, כדאי להוסיף קרטון בתחתית השקית ואולי להוסיף פס קרטון בפס העליון של השקית (איפה שעושים את החורים של הידיות).






No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).