Tuesday, December 6, 2016

פינת המוצר המגניב - קופסא לאחסון ניטים, ברדים או יהלומים


כבר מזמן לא המלצתי על מוצר מגניב... ובטח אתם מתגעגעות :-)

לכל מי שהיא סקראפרית יש צורך לאחסן ניטים, ברדים, יהלומים וכו' - הם מגיעים באריזות גדולות והם קטנים וצבעוניים.

ככה האריזות של הניטים נראו אצלי.. מלא אריזות שתפסו המון מקום על המדף.


קניתי קופסא קטנה שיש בה הרבה קופסאות קטנות מופרדות. כל ארבע מחוברות ביחד, אבל מה שבמיוחד מצויין בה הוא שכל קופסא נפתחת לבד, כך שאפשר לשפוך את הניטים רק ממנה ולבחור כמה שצריך.

כל הניטים מהקופסאות למעלה + כמה אריזות ששכחתי לצלם נכנסו בנוחות לקופסאות ועוד נשאר לי מקום לכמה חדשים בעתיד.


ושלא תגידו שאני לא דואגת לכם, צילמתי את זה גם ליד סרגל שתראו את המידה.



קישור לקופסא באיביי:

וכמו כל פעם שאני מפנה לאיביי, אני מזכירה לכם לעבור באיבייטס כדי לקבל קאשבאק (לא יודעים מה זה? כאן תמצאו את כל הפרטים).

קישור לקופסא בעליאקספרס:
https://www.aliexpress.com/item/Plastic-28-Slots-Jewelry-Adjustable-Tool-Box-Case-Craft-Organizer-carrying-cases-Storage-Beads-jewelry-finding/32741917459.html

ולא לשכוח לעבור ב- Extrabux כדי לקבל קאשבאק (לא יודעים מה זה? כאן תמצאו את כל הפרטים).

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).