Friday, October 13, 2017

ברכות לבית חדש

היום עוד כרטיס זריז שהכנתי לחברה שעברה לבית חדש. הפעם ניסיתי דיו חדש שקניתי בצבעים כיפיים. הוא ממש מוצלח להחתמות של אותיות ופרטים קטנים. אהבתי! והוא גם דיו פרמננטי, מה שאומר שהוא טוב לעבודות מיקס מדיה, שאני לא באמת עושה, אבל אני כל הזמן חולמת שאולי אני אגיע לזה יום אחד.. אני שומרת פרוייקטים בפינטרסט.. בינתיים זה הכי קרוב שהצלחתי להגיע לעשות פרוייקטים כאלה....:-)



 

אין כמו בבית
הבית של יעלי
Buy from:
[רעותא]

Whatnot Sentiments Nine
Your Next Stamp
Buy from:
[Amazon]
[Simon Says Stamp]
 
Zebra washi tape
At the zoo
Doodlebug
Buy from:
[Amazon]
[Blitsy]
[Simon Says Stamp]
 
Archival Ink

Mini Ink Pad
Kit 4
Buy from:
[Amazon]
[Blitsy]
[Simon Says Stamp]

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).