Sunday, April 15, 2018

בגדי גוף לתאומים - וטיפ לעבודה עם ויניל מתגהץ בסילואט


חברה טובה ואהובה ילדה שני בנים מתוקים אז תוספת למתנה הוספתי בגדי גוף תואמים עם כיתוב אישי לתאומים.




השתמשתי בצבעי HTV GLITTTER של SISSER שקניתי בארה"ב. תראו איזה יופי של צבעים, זה יוצא פשוט מקסים על החולצות.


אחרי שחותכים את הויניל קשה מאוד לראות את הקווים של החיתוך, ואז קצת קשה לעשות את העישוב (הוצאה של הפרטים הקטנים מתוך האותיות, ובעצם גם את החלק מסביב לאותיות).


כדי להקל על העישוב, אני מוסיפה בחיתוך קווים בין האותיות איפה שאפשר כדי שיהיה לי יותר קל להוציא את החלקים שלא צריך, כך אני לא צריכה למשוך הרבה, זה יוצא בקלות.






1 comment:

  1. תוספת נהדרת ומושקעת למתנה! אלופה..

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).