Friday, March 30, 2018

כרטיסי זר מחותמות קטנות וסטנסיל בסילואט

לפני כמה זמן ראיתי טכניקה מגניבה שג'ניפר מגוויר הדגימה בבלוג שלה, עם סטנסיל מיוחד שמאפשר להחתים החתמה כמו זר (Wreath). הסטנסיל מאפשר להחתים החתמה חוזרת בסיבוב ובצורה מאוד מתודית ומושלמת. כמובן שמיד התלהבתי מהשיטה הזאת. החותמת והסטנסיל שאיתם ג'ניפר מדגימה הם של Gina K אבל מיד איך שראיתי את הפוסט הבנתי שאפשר להכין בשתי שניות את הסטנסיל לבד בסילואט.

ואכן, חמש דקות אחרי, כבר היו לי שלושה סטנסילים בשלושה גדלים (עוד יתרון של הסילואט, שאפשר להכין באיזה גודל שרוצים, לא חייבים להסתפק במה שמגיע מהחנות). השתמשתי בשני סטים של חותמות שהיה נראה לי שיתאימו לטכניקה הזאת ויצאתי לדרך...



בשביל הטכניקה הזאת צריך סט חותמות עם חותמות קטנות יחסית שיתאימו להחתמת הזר. ומכשיר להחתמה חוזרת. אני השתמשתי במיסטי, אבל היום כבר יש את מכשיר ההחתמה של טים הולץ שהמחיר שלו הרבה יותר הגיוני.  סט החותמות הראשון הוא סט ישן Lawn Fawn - Penelope's Blossoms




ואת הכרטיס האחרון החלטתי לעשות עם מוטיב אחר ובצבעי הקשת. הסט הוא Avery Elle - Mosters


את כל הכרטיסים עשיתי עם דיו דיסטרס אוקסיד שמחתים מדהים וממש קל וכיף לעבוד איתו. לטובת מי שמתעניין צילמתי כל כרטיס עם הדיו שלו.





ובסוף בסוף, למי ששרד עד פה ורוצה לנסות לבד ואין לו סילואט, מצאתי סרטון של מישהי שמדגימה איך להכין את הסטנסיל הזה לבד.


3 comments:

  1. זה גאוני! מאיזה חומר יצרת את הסטנסיל? בא לי גם לנסות..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ממפל שקוף. קונים בקרביץ.

      Delete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).