Saturday, June 23, 2018

מתנות "כל הכבוד" לילדים לקראת סוף השנה

שגעת הקופסאות המתפוצצות שכרגע קורית בקבוצות היצירה פסחה עלי באופן כללי, זה המון עבודה להכין את הקופסאות האלה אם עושים את כל הקישוטים והאלבומים המסובכים בתוך הקופסה. אבל שראיתי את הפררו רושה הגדולים בסופר, ידעתי מיד מה אני מכינה לילדים לסוף השנה.

כך נראות הקופסאות מבחוץ. 


שפותחים אותן, הדפנות נפתחות לצדדים ובפנים מתגלה הפתעה. (הערת אגב, אני קניתי את הפררו רושה הענקיים בסופר ב- 20 ש"ח כל אחד, ואז ראיתי אותם בקניון בדוכן הממתקים ב- 49 ש"ח לכל אחד! הפרש מטורף!)

את כל ההחתמות עשיתי עם חותמות של קסם שימושי. והחיתוך לאותיות של השמות הוא מחותכן אותיות של טניה סול.
הקישוט החיצוני לקופסאות של מאיה ודניאל נחתך עם הסילואט.






שהילדים חזרו מבית הספר ביום האחרון של הלימודים, לכל אחד חיכתה קופסה על השולחן בהפתעה. הם מאוד מאוד אהבו! 

מי שמכיר את הילדים שלי יודע שמאיה עוד ביסודי, כלומר, היא עדיין לא סיימה את הלימודים באופן רשמי, אבל היא כבר קיבלה את הקופסה שלה, כי גם ככה היא מאוד ממורמרת על כך שהיא צריכה ללמוד עוד 10 ימים בעוד האחים שלה כבר בחופש, לא יכלתי לגרום לה עוד עוגמת נפש, אז היא קיבלה כבר - שווה להיות ילד שלישי :-)

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).