Thursday, July 12, 2018

סט כרטיסים (יחסית) מהיר

כדי לסיים בזמן את ההתחייבות שלי לשליחת כרטיסים החלטתי להכין הרבה בבית אחת. חתכתי רקעים שונים (הלכתי על צבעי הקשת), העברתי אותם בביג שוט עם תבניות אמבוסינג שונות.

וצירפתי לכל אחת את חותמת שנה טובה מקסם שימושי ואת הדבורים המתוקות.

כל הדבורים קיבלו כנפיים שקופות ומלא נצנצים ויצאו כרטיסים מגניבים ומלאי שמחה.



במה השתמשתי:

Build A Bee
Buy from:

Busy Bees Die
Buy from:

שנה טובה
הגדרה מילונית
קסם שימושי
Buy from:
[רעותא]  
Nuvo Crystal Glaze
Buy from:
 
Zig Wink Of Stella Clear
Buy from:
 
Darice Honeycomb
Embossing folder
Buy from:




4 comments:

  1. שמחים, יפים, יצירתיים ומגוונים. אהבתי מאוד מאוד

    ReplyDelete
  2. נהדרים אפרת. לא מאמינה שצבעת את כל הדבורים האלה (:

    ReplyDelete
  3. משגעים הכרטיסים. אהבתי ממש

    ReplyDelete
  4. מהיר ויפה! אני מאוד אוהבת את הצבעוניות של הכרטיסים.. כמה ישבת על לצבוע דבורים?? אלופה את..

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).