Saturday, May 25, 2019

כרטיס מפל נמשך Flip Slider

פעם, לפני מלא (!)  שנים הכנתי לאחד החברים כרטיס מפל, שמושכים חלק מהכרטיס והתמונות מתחלפות. בזמנו הכנתי את הכרטיס ידנית, ולכן שראיתי את החותכן Mama Elephant - Flip Slider התלהבתי ממש.

אז נכון, שפה מוגבלים לגודל של החותכן, אבל במקרה הגודל בדיוק התאים לי לחותמות בר מצווה שיש לי. השתמשתי גם בחותמות האינטראקטיביות של קסם שימושי כדי להסביר למקבל הכרטיס מה עושים. ודגלון מזל טוב של טניה סול. את הרקע עשיתי עם שלל הוואשי טייפ שלי. 







במה השתמשתי:

הסבר איך משתמשים בחותכן מצאתי בוידאו הזה
והדרכה בעברית למי שרוצה לעשות לבד בלי חותכן - בבלוג של מיכל "ניירות (עם) ערך"



1 comment:

  1. הכרטיס מהמם! את מהממת.. ותודה רבה על ההפנייה לבלוג..

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).