Tuesday, July 16, 2019

מיני אלבום למיקה


מלא מלא תמונות היום!! כשתכננתי את האלבום הזה רציתי לעשות כל (או כמעט כל) עמוד פתיחה שונה, אבל מנסיון העבר, לאנשים שלא מהתחום קשה עם פתיחות מתוחכמות, הם פשוט לא רואים אותן ומפספסים, ולכן ניסיתי להשאיר את כל הפתיחות מעניינות אך פשוטות יחסית.

להכנת האלבום השתמשתי בסטאק הדפים המהממים האלו בגרסת ה 12*12 של חברת Cute & Co  ויש גם גרסה ב- 6*6. לכריכה הפנימית והחיצונית השתמשתי בסט הכרטיסיות התואם (3 כרטיסיות דו צדדיות).

האלבום בגודל 6*8 ובנוי על בסיס ההדרכה של יעל למיני אלבום עם שדרה סמויה, שיניתי את הגדלים שיתאימו לי לאלבום. 





















את האלבום הבת שלי עזרה להכין, אז הוספנו את השם שלה על המדבקה האחורית :-)


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).