Sunday, November 10, 2019

סט כרטיסים עם הבלטה חמה


וואי!! איזה כיף היה לי עם הפרוייקט הבא. קיבלתי סט חותמות עם לב מהמם וגדול שעשוי ממלא פרחים ועלים והחלטתי שאני צריכה להחתים אותו עם הבלטה חמה בכל הצבעים שיש לי.


התחלתי עם הבלטה רגילה בצבע לבן.


הבלטה זהב, פחות מוצלחת מבחינתי, אבל עדיין חמוד.

זאת כבר הבלטה ממש הרבה יותר טובה, תראו את ההבדל בין הקווים בין שתי ההבלטות. בסוף הפוסט יש קישורים לכל החומרים שהשתמשתי בהם, אני אקשר רק לאבקה הטובה.


הבלטה של ZING ורוד, שכבר לא קיים לדעתי, כי לא הצלחתי למצוא לקשר אליו. גם לא ממש אהבתי את איך שיצא.

הבלטה כסף - עפתי על כמה יפה זה יצא, וכמה איכותית האבקה הזאת.


תראו את הנצנוץ כמה מושלם


זה כבר שיטה אחרת, החתמתי עם דיו שחור (Versafine Onyx Black) ועליו הבלטה עם אבקה שקופה. מושלם!

גם פה אותה טכניקה. דיו ARCHIVAL INK סגול ועליו הבלטה שקופה. האמת שמבחינתי זאת השיטה המנצחת, למעט האבקות המטליות, שהן ממש מוצלחות, עדיף להחתים בצבע ולהבליט עם שקוף, ולא להבליט עם אבקות צבעוניות.



אותו כנ"ל, דיו Archival Ink בצבע  TEAL עם הבלטה שקופה.


זאת אבקת הבלטה בצבע AQUA.

ופה החלטתי לנסות משהו אחר לגמרי. החתמתי את הלב עם דיו שחור וצבעתי עם צבעי ZIG. האמת שיותר אהבתי את הכרטיסים הנקיים האחרים, אבל גם זה יצא חמוד.


עשיתי סרטון קצר וממש מהיר שמראה איך הכנתי את הכרטיס הסגול



בקיצור, חפירה קצרה לסיום, שמתי לב שכל האבקות של RANGER שנקראות Super Fine יוצאות מעולה, מצויינות לפרטים קטנים ובכללי איכותיות מאוד.

מכיוון שכבר פתחתי את מגרת האבקות אז מצאתי גם אבקה של חברת WOW שנקראת Clear Gloss Super Fine וגם אותה ניסיתי. יוצאת מצויין! בדיוק כמו RANGER.

ולסיום, עוד תמונה קבוצתית מהממת.


במה השתמשתי:




No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).