Thursday, December 26, 2019

מסגרות מסגרות וערכות חורף משרדיות

הכל התחיל מסדנת תמונה תלת מימד מצויינת שהייתי בה אצל יעל - https://kundas.blogspot.com/2019/12/3.html. עשיתי מסגרת אחת וכשחזרתי הביתה הייתי חייבת להכין עוד כמה, זה כזה כיף.


ואז חשבתי מה לעשות עם המסגרות שהכנסתי והחלטתי להכין סטים משרדיים. הוספתי קופסת שימורים עטופה כמחזיק עטים ועוד קופסת טישו תואמת והנה 3 ערכות משרדיות מוכנות.

הכיתוב על קופסאות השימורים נעשה עם ה- FOIL QUILL והכיתוב על ניר הפרגמנט נחתך מויניל. ממש כיף! האמת היא שעד שמצאתי מה לכתוב יצא שזה לקח לי יותר מלהכין את כל הסטים האלה :-) תמיד הכיתובים הם הכי קשים.

הדרכה לקופסת הטישו אפשר למצוא בקבוצת פייסבוק של דלית כאן: https://www.facebook.com/groups/335304853509205/permalink/974997839539900 את ההדרכה כתבו מיכל שחרור ועינב סרי. מה שמגניב בקופסה הזאת היא שהטישו בפנים הוא גליל רגיל של נייר שהוצאתי לו את הגליל קרטון הפנימי. זה ממש חסכוני וגם קל לתת מתנה כי המקבל לא מוגבל לגודל קופסה מסויים.




הסטאקים שהשתמשתי בהם הם:

1 comment:

  1. איזה תוצרים מושלמים!!! אהבתי מאוד :)
    עפר

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).