Friday, February 21, 2020

עוד כרטיסי זהב (וגם כסף)

באותה סדרה של כרטיסים מאתמול המשכתי את הנסיונות.

שני כרטיסי הזהב המושלמים האלו מראים את ההבדל בין סוגי הבלטות החום השונים. מצד ימין אפשר לראות הבלטת חום עם אבקה Super fine ומצד שמאל אפשר לראות איך נראית אבקה שהיא לא דקה דקה. אני יותר אוהבת את האבקה הימנית... אין לי לינק לאבקה השמאלית כי היא ממש ישנה ולא מצאתי אותה בשום חנות, אבל כל אבקה שלא כתוב עליה FINE או SUPER FINE תצא דומה למה שיצא אצלי בכרטיס השמאלי.


והנה תקריב להבדלים


בשני הכרטיסים האלו השתמשתי בצד ימין בהבלטת חום בצבע כסף (כמובן SUPER FINE, תראו איזה חלק זה יוצא) ומצד שמאל זאת משחת עיצוב של Nuvo שיוצאת חלקה כמעט כמו הדף עצמו, כמעט אין הבלטה מהדף.


במה השתמשתי:


1 comment:

  1. אני גם אוהבת את הדקה.. אבל הצבע של השמאלית ממש יפה!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).