Sunday, April 19, 2020

תיקיות בגודל A5

אחת ההדרכות האחרונות מהבלוג של יעל הוא לתיקיית A5. גודל מושלם לשים בתיק!! עשיתי 3 תיקיות כאלה והיד עוד נטויה. ממש ממש אהבתי. לכל תיקיה צירפתי כרטיסון קטן והרי מתנת תשומת לב מושלמת.






בהדרכה של יעל היא משתמשת במכשיר מחורר שנקרא BIG BITE שאין לי (אני יודעת.... שערוריה). ועם הכלים שיש לי בבית לא הצלחתי להגיע למרכז השדרה (ראו את המחברת השמאלית הורודה) מכיוון שאמזון לא עושים משלוחים כרגע, נאלצתי לאלתר ולהכין את הכריכה הבאה טיפה אחרת ממה שיעל מדריכה.


פה רשמתי את המידות, שיהיה לי לפעם הבאה.


במה השתמשתי:

  • Hello / Doodlebug - סטאק צבעוני - [scrapbook.com] / [Amazon]
  • סטאק שחור ולבן - אושרת קורן (לא מצאתי איפה יש אותו לרכישה, אז אין לינק)
  • גומי צבעוני  - Aliexpress
  • מחברת בגודל A5 - קרביץ


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).