Saturday, June 13, 2020

מסגרות מדורגות לתמונות

יעל המהממת מהבלוג קונדסונים קטנים ועוד, פירסמה הדרכה למסגרת מדורגת עם תמונה.
את הראשונה הכנתי איתה ביחד בסדנת זום ואת השניה כבר הכנתי לבד. כרגיל ההדרכות שלה אליפות - מעולות וממוקדות והתוצר הסופי משגע.

מדובר על מסגרת עם שתי שכבות ונוכחות מרשימה ביותר. אפשר להכין לה רגל כך שהמסגרת תוכל לעמוד על השולחן או לתלות אותה על הקיר.

למסגרת הראשונה השתמשתי בסטאק דפים שאני  מאוד אוהבת Hello / Doodlebug



למסגרת השניה השתמשתי בסטאק דפים ממקס סטוק.


את המסגרת הזאת הכנתי עם שכבה שניה יותר דקה (רבע אינץ במקום חצי אינץ) ואני חושבת שאני אוהבת את הגרסה הזאת קצת יותר, היא יותר עדינה ועדיין עם נוכחות מספיק מרשימה.


השוס של המסגרת הוא שאפשר להחליף את התמונה, כך שזאת לא תמונה קבועה והמקבל יכול להחליף.


1 comment:

  1. מהממות! שתיהן. גם בעיני יפה יותר השנייה.. מעודנת.

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).