Monday, August 3, 2020

פולדרים ליומן שנתי

כבר הרבה זמן שיש לי רצון להכין פולדר ליומן שנתי. והנה התחילו לצאת יומנים לשנת 20-21 וניצלתי את ההזדמנות והכנתי שניים משני סטאקים חדשים ויפים במיוחד.


בכל פולדר עשיתי משהו שונה בפנים בצד ימין, באחד הזה הכנתי כיס עם נפח והדבקתי דפים דביקים בצבעים מתאימים לסטאק. הסטאק הוא Sunshine/P13 ולעיטוף השתמשתי בנייר אפלין זהב משגע.



בפולדר הזה החלטתי לעשות כיס משולש, אבל פה היתה לי בעיה עם הדפים הדביקים, כי אם הייתי שמה דפים דביקים איפה שמדבקת "יום מושלם" אז היה קשה להוציא דברים מהכיס, ולכן בחרתי לשים קישוט שטוח ופה ויתרתי על הדפים הדביקים.
הסטאק פה הוא LADY/MINTAY והעיטוף בנייר אפלין ירוק כהה שמתאים בול לסטאק



את המילים "יומן 2020-2021" חתכתי בסילואט והכנתי להן גם בסיס של וולום. 

המילים "בול כמו שאת" ו"בוחרת להיות" הן של מיסמס (רעיון של אורלי וילנסקי)

מדבקות שונות של Tea&Soda

גומי שטוח בצבעים שונים יש להשיג בסדריה וגם בעלי אקספרס

כדי להכין את הפולדרים, השתמשתי בידע מכמה הדרכות, אבל העיקרית היא הפולדר של יעל מקונדסונים קטנים ועוד. את המידות חישבתי לבד לפי המידות של היומן, וכל הכיסים והכיוונים הם לפי מה שהתאים לי, אבל מי שהכין את הפולדר של יעל, יוכל בקלות להכין כזה פולדר ליומן.


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).