Sunday, January 3, 2021

שייקר ענק ליום הולדת

פוסט ראשון לשנה החדשה, מאחלת לכולם שנה נהדרת, רגועה, מאושרת ובלי קורונה בכלל!!

לאחיינית שלי היתה יום הולדת שנתיים בסוף דצמבר, וליום ההולדת שלה הכנתי שייקר ענקי עם פרפרים. הכל נעשה מדפי נצנצים ודף כסף מהמם. בהתחלה חשבתי שזה יהיה טופר לעוגה, אבל בסוף החלטתי שזה יפה מדי כדי להתלכלך מעוגה אז הדבקתי מגנטים מאחורה וזה יכול להיות מגנט למקרר.

את העיצוב עשיתי לבד בסילואט, וגם הסילואט חתכה הכל.

סרטון שמראה איך זה נראה מקדימה ואחורה.

מוצר המגניב שעזר לי לעשות את החלק של השייקר הם פסי סטריפים דקים ודביקים - משהו חדש שקניתי לאחרונה ואני אוהבת מאוד.

מאחלת לכולנו שנה טובה שבה נזכה לממשלה שאכפת לה מאיתנו וממשל תקין וזכויות אזרח ולא משלושת הכ' (כוח, כבוד, כסף)

מסיימת עם שלוש תמונות שאהבתי שמברכות את השנה החדשה













No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).