Wednesday, April 28, 2021

כרטיסי שמש עם סטנסילים

 כבר אמרתי שאני ממש אוהבת את הכרטיסים שעושים עם הסטנסילים בשכבות? אז כן! אני ממש אוהבת.

והפעם השתמשתי בסטנסטילים שמייצרים קרני שמש של חברת Pink Fresh.

אחד עשיתי בצבעי הקשת (כמו הדוגמא שעל העטיפה) ואחד בגווני ורוד.

הכנת הרקע באמת לוקחת קצת זמן, אבל ממש ממש שווה את זה. צפו לעוד כאלה בהמשך....

את המילה HAPPY חתכתי עם סט מחברת Taylored Expressions. אני מאוד אוהבת את הסגנון של החותמת הזו וגם יש להם חותמות עם תבניות תואמות שמקלות על החיתוך, בהזדמנות אני אכתוב עליהם פוסט. בדיוק מחכה לחבילה מהם, אז כשתגיע אכתוב פוסט מסודר.


ועוד תמונה עם הסטנסילים, כדי שתראו איך הם נראים וגם כי ממש אהבתי אותה :-)



והנה סרטון מהיר שמדגים את התהליך



במה השתמשתי:



No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).