Friday, July 23, 2021

סדרות של כרטיסים

לפני כמה ימים הוצאתי מעטפה גדולה מהארון מלאה בשאריות של סטאק HELLO של DOODLBUG. במיוחד היו שם מלא מלא קישוטונים כאלה מוכנים מגניבים והחלטתי שאני חייבת לעשות איתם כרטיסים. עשיתי כמה סדרות של כרטיסים דומים, אז בימים הקרובים תקבלו הרבה כרטיסים עם אותה פלטת צבעים.

הסדרה הראשונה התחילה מארבעת הקישוטונים של הסרטים. עלה לי רעיון לעשות את הכרטיסים כמו אריזת מתנה ויצא לי בול כמו שרציתי.

כדי לתת קצת יותר עניין לכרטיס, את הדף הלבן העברתי עם תבנית הנקודות Simon Says Stamp / Detail Bohemian Plate - יוצא אפקט עדין ומגניב.








ותראו איזה דבר מגניב חדש קניתי, Spellbinders Glimmer Hot Foil System EUK, זה מכשיר שמתחמם ושמים עליו פלטות מיוחדות שמעבירות דף פויל לפי התבנית לנייר. יוצא חלק כמו Letter Press. מלא מלא (!!) זמן רציתי אותו, ולא היה במלאי הגרסה הארופאית. כנראה בגלל הקורונה. אז לפני חודשיים פתאום הוא חזר למלאי. איזה אושר!!

התבנית לכרטיסים האלה היא Spellbinders Effortless Sentiments והיא מעולה, כי יש לה גם תבנית חיתוך תואמת. ואתם כבר יודעים כמה אני אוהבת תבנית חיתוך תואמת למילים. 


תראו כמה מנצנץ ומהמם זה יוצא.


במה השתמשתי:

1 comment:

  1. ואני חשבתי שפיספסת את זה.. בעצם אני פיספסתי פוסט.. מושלם!!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).