Sunday, August 15, 2021

שני כרטיסים - דומה אבל שונה

 את סטנסטיל קרני השמש אני מחבבת במיוחד, ולכן כשבאחת מקבוצות הפייסבוק היה אתגר להכין כרטיס ללא דפים מדוגמים מיד החלטתי להשתמש בסטנסיל הזה.

אבל כמובן שאני לא יכולה לעשות לעצמי חיים קלים אז בכרטיס הראשון החלטתי להשתמש בסטנסיל ובאבקות כסף וזהב להבלטות חום. אהבתי את התוצאה מאוד. 


ותקריב לראות כמה יפה האפקט של המילים שנחתכו מדף זהב מנצנץ על רקע הקרניים בזהב וכסף.


את הכרטיס השני הכנתי בצורה יותר מסורתית, עם 3 צבעי דיו, אבל את השכבה העליונה עשיתי פעמיים. פעם עם דיו ופעם עם דבק נצנצים שקוף.  יצא גם ליגה :-)


ושוב תקריב לראות כמה אפקט הנצנצים יצא יפה.


במה השתמשתי:















No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).