Monday, October 18, 2021

פינת המוצר המגניב - תבניות בסיס

כבר הרבה זמן שלא פירסמתי המלצה למוצר. אז הפעם זה לא מוצר חדש אבל לקח לי זמן להבין שהוא מוצר מנצח.

מדובר על תבניות בסיס של חברת WAFFLE FLOWER, יש ריבועים, עיגולים, מלבנים ואליפסות.

לכל צורה יש שני סטים. בסט הראשון יש הבדלים של 1/4 אינץ בין כל תבנית והסט השני מספק תבניות שמתאימות בדיוק בין התבניות של הסט הראשון (כלומר מייצר רווח של 1/8 אינץ בין כל שכבה).

התבניות מגיעות על משטח מגנטי והן כבר מופרדות אחת מהשניה -  מבחינתי זה שוס גדול!


הנה דוגמא בפעולה של האליפסה. לקחתי 3 עיגולים מהסט הראשון (הצד הימני הצהוב) ואז הוספתי להם את שלושת התבניות התואמות מהסט השני, תראו איזה יופי של מאטינג זה יוצר.


והנה דוגמא של העיגולים, זה הסט שיש לי הכי הרבה זמן ואני משתמשת בו ללא הפסקה.




מספיק דיבורים.... איפה קונים???

 מלבנים בסיס

ריבועים בסיס

אליפסות בסיס
עיגולים בסיס
[Amazon]
מלבנים סט 2
ריבועים סט 2
אליפסות סט 2
עיגולים סט 2



1 comment:

  1. מהמם.. ההמלצות שלך הכי טובות שיש!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).