Friday, February 11, 2022

כרטיסי מזל טוב

מקווה שעל כולם עוברים ימים נעימים. לפני כמה שבועות סידרתי את חדר היצירה/עבודה שלי ומצאתי מאגר לא קטן של בסיסים שהכנתי בכל מיני טכניקות בעבר ומסיבות שונות לא הכנתי מהם כרטיסים. כנראה כי אהבתי אותם, שמרתי ליום סגריר. ואכן, היום (או השבועיים) האלו הגיעו והכנתי מלא מלא כרטיסים.

הראשונים הם כרטיסי מזל טוב.

את הבסיס הכנתי עם דיו דיסטרסט וטכניקת BOKEH ואחר כך עם סטנסיל כוכבים (שהכנתי לבד בסילואט) מרחתי משחת NUVO כסופה. את הכיתוב הטבעתי עם אבקת חום כסופה וחתכתי מתבנית של ALTENEW. והכיתוב בעברית הוא מסט ישן של הבית של יעלי. הנקודות הכסופות הן רכישה חדשה שאני מאוד אוהבת של נקודות כסופות מטאליות של PINK PRESH.




אני מאוד אוהבת את הטכניקה שבה חותכים את המילה כמה פעמים ומדביקים ביחד, זה נותן למילה נוכחות על הדף, יוצא מאוד יפה.



במה השתמשתי:



No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).