Sunday, September 25, 2022

Stationery / Scrapbook Advent Calendar

 מה זה Advent Calendar?

ADVENT אלו הימים מתחילת חודש דצמבר שמובילים ל- 25 בדצמבר שבו הנוצרים חוגגים את חג המולד. חג המולד הוא החג שבו חוגגים את הולדו של ישו (בלילה בין 24 ל- 25 בדצמבר).

לטובת העניין, יש נוהג לתת מתנה לילדים (וגם למבוגרים) שבה יש 24 מתנות קטנות, כך שכל יום החל מה- 1 לדצמבר פותחים מתנה אחת עד שמגיעים בסוף החודש לחג עצמו. בדרך כלל זה מגיע בקופסא גדולה והמתנות מתחברות בתוך תיבות (או נפרדות או כחלק מגוף הקופסא), כך שלא רואים את כל המתנות מראש ופותחים אחת אחת לפי התאריך.

כמובן שיש לוחות שנה כאלה מכל הסוגים והמינים, כולל ממתקים, בשמים, איפור, תה, אלכוהול, לגו, הארי פוטר, משחקים ואיך אפשר שלא - יש גם כאלו שמתמקדים בתחום שאנחנו אוהבות - נייר :-)

כמו בכל דבר, כמובן שאפשר למצוא באינטרנט UNBOXING של לוחות השנה האלה ואני מאוד נהנית להסתכל עליהם. הנה לינק לאחד הסרטונים, למי שפרסמה אותו יש המון סרטונים נוספים של אנבוקסינג, מצפות לכן שעות של הנאה אם אתן בעניין.... בארץ, בעברית, נתנאלה מפרסמת הרבה באינסטגרם אנבוקסינג של לוחות כאלה, תעשו לה FOLLOW ותצפו בסטורי שלה, היא לא שומרת את זה, צריך לראות באותו היום.

לא כולם שווים את הכסף לדעתי, ולכן כדאי להסתכל על וידאו של הלוחות משנים קודמות ולהחליט אם בא לכן להזמין או לא. 

כדי לחסוך לי שנה הבאה את החיפוש של מי מייצר לוחות מהתחום שלנו, השנה אני מרכזת בפוסט אחד. אלו לא לוחות שקניתי, כך שאין לי מושג אם הם שווים או לא את המחיר (+ משלוח אלינו). אבל הם בהחלט כיפיים לצפיה. אז זאת לא המלצה עליהם, רק ריכוז קישורים.

אני מאוד מחבבת את הקונספט, וגם בשנים הקודמות רכשתי הרבה לילדים (במיוחד משחקים ושוקולד, אם תרצו תגידו ואצרף קישורים) אבל חייבת להגיד שאחרי שהסתכלתי על הרבה UNBOXING השנה אני חושבת שאולי עדיף להתמקד במה שממש אוהבים ולרכוש במקום לקבל המון דברים שאין בהם שימוש. יוצא מהכלל הם הלוחות של האספנים, אם למשל אתם בעניין של הארי פוטר, אז הלוח שנה שלו (משנת 2021) עם הדמויות הקטנות הוא להיט, ואין דרך לקנות את זה במקום אחר, אבל כל השאר.... פחות.

אז למרות ההקדמה המבאסת.... קבלו את רשימת הקישורים שהצלחתי השנה למצוא.

Martha Brook advent calendar

https://www.marthabrook.com/



Leaf Lane Studio
12 DAYS OF STATIONERY


Under the Rowan Trees advent calendar

Paperchase Stationery Advent Calendars 2022

BIC Advent Calendar



אי אפשר לסיים פוסט על Advent Calendars בלי להזכיר את שני הקיטים המושלמים להכנה עצמית של אושרת קורן קיט חנוכה /  קיט הפתעות שהיו על אותו העיקרון: קופסה עם שמונה תאים לשמונת ימי חג החנוכה (או לסתם 8 ימים). בכל תא אפשר לשים מה שרוצים מתנה לילדים. שנה שעברה זכור לי שראיתי המון רעיונות מקסימים של בנות שהכינו "לוח חנוכה והפתעות " כמתנות.

הנה קישור לסרטון הסבר איך מכינים.









1 comment:

  1. איזה יופי!! פעם רעות הכינה לי אחד כזה (שמור עד היום, עם הדברים בתוכו.. שאוכל להוציא ולהחזיר ;) ממש רעיונות מהממים! תודה!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).