Friday, September 15, 2023

קופסת סוכריה שנה טובה!

 בדיוק ליום החג, היום אני מראה מתנות קטנות שהכנתי לאנשים שאני עובדת איתם.

העבדתי את הסילואט בפרך! כל סוכריה נחתכה מדף שלם. הפרוייקט הזה עזר לי במטרה שלי שהיא לסיים את כל דפי השנה טובה שיש לי (כדי ששנה הבאה יהיה לי מצפון נקי לקנות חדשים....). 

בתוך כל סוכריה יש 3 פררו רושה וקופסת דבש קטנה.

הסוכריה היא קובץ (חינמי) בעמוד הזה ששיניתי טיפה כך שתתאים לצרכים שלי.

את המדבקה הכנתי עם Print and Cut וחתכתי בסילואט - מצאתי דפי מדבקה מושלמים! ההדפסה יוצאת מעולה והחיתוך קל כמו חמאה. (עכשיו שקישרתי לכם את דפי המדבקה גם ראיתי שהם אמורים להיות נגד מים... אני חייבת ללכת לנסות אותם עם מיים גם).


אסיים בברכת שנה טובה לכולן, שתהיה שנה מוצלחת, נהדרת, מלאת שמחה, אושר, בריאות והרבה יצירה.

1 comment:

  1. ממש יפה! איזו מפנקת את.. ותודה על הקישורים <3

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).