Monday, March 25, 2024

כרטיסי טוליפים - סט שני

אחרי הפוסט של אתמול, עם הכרטיסים הצבעוניים, נשאר לי החלק ההופכי של הפויל. מה שנשאר אחרי שמעבירים את תבנית החום. ואז אני תמיד אוהבת לעשות כרטיסים גם מהם.

תראו פה בתמונה למטה. הטוליפים מצד ימין על הדף הלבן, זה מה שיוצא מהתבנית עצמה עם הפויל זהב. והטוליפים הלבנים על הדף זהב מצד שמאל זה מה שיוצא מה"שאריות" של התבנית. בשביל זה משתמשים בתבנית המלאה שאתם רואים מתחת לטוליפים מצד שמאל. לטובת מי שרוצה להעמיק הנה פוסט שלם שרשמתי על זה


מהשאריות הכנתי 5 כרטיסים וכל אחד נראה קצת שונה (אני יודעת שאתמול היו רק 4, האמת שאני לא יודעת מה קרה לאחד הנעלם, היה כל כך בלגן על השולחן ולקח לי כמה ימים לסיים את הכרטיסים האלה, אז אולי הוא הלך לאיבוד...)

את הבסיס של הכרטיס הראשון הכנתי עם דף בסיס ורוד שהשפרצתי עליו נקודות של צבעי מים. נקודות בצבע כסף, ושחור מנצנץ. עם הטוליפים הכסופים זה יצא מדליק ממש.


פה הלכתי על הכי פשוט, בסיס שחור וסרט אופים שחור לבן.


כאן בחרתי דף בסיס עם דוגמא ואת הטוליפים הדבקתי עם דבק ספוגי כך שיש משחק של גבהים.


דף הבסיס כאן הוא כסוף מנצנץ בפני עצמו ועם הטוליפים הכסופים מדובר על כרטיס מנצנת במיוחד.


וזה כרטיס שילך לחברה שמתמודדת עם סרטן. דף הבסיס הוא מסטאק ישן של קרן דניס ואת הסרט על הבאנר חתכתי בסילואט.


תמונה קבוצתית של החמודים.


ווידאו שתראו את הנצנצוץ:



במה השתמשתי:

1 comment:

  1. יואו יואו.. רק לך זה יוצא כזה מושלם!!😍

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).